Nézetem szerint a benzin nem létezik. Jobban mondva: a benzin maga létezik, de az autó működése és a benzin közötti közvetlen összefüggést nem látom bizonyítottnak. Kifejtem:
Elméletem szerint az belsőégésű (Otto) motorok kifejlesztésekor valóban a benzinre, illetve ahhoz hasonló karakterisztikájú üzemanyagokra támaszkodtak, és sokáig valóban a benzin elégetésével működtették ezeket az erőforrásokat. Hasonlóan benzin-táplálta társaikhoz, a diesel motorok üzemanyaga is egykor tényleg a gázolaj lehetett.
Mára azonban a technika olyannyira előrehaladt már, hogy valójában ezekre az anyagokra semmi szükség nincs a gépjárművekben, azok levegő, víz, tetszőleges hasadóanyag, vagy bármely, az én egyszerű elmémnek felfoghatatlan energiaforrással működnek. A benzin és a gázolaj csupán üzleti fogásként, átverés formájában él tovább, minden valódi létjogosultság nélkül.
Feltételezésem szerint az autók vezérlő számítógépében előre kalibrálnak egy maximálisan elérhető úthosszt, amelynek megtétele után az autó leáll, működésképtelen lesz, mintha kifogyott volna az üzemanyag. Természetesen a mit sem sejtő, avatatlan sofőrök számára továbbra is különféle mutatók jelzik az üzemanyagszintet, amelyek azonban már semmilyen valós üzenetet nem hordoznak. Egész egyszerűen előre beállított gyári paraméterként kellene tekintenünk az ”egy lendületből” megtehető kilométer-mennyiségre.
Tankolás: Véleményem szerint az autókban tényleg megtalálható az őseikben még igen nagyméretű üzemanyagtartályhoz hasonló, ám annál lényegesen kisebb edény, amelybe tankolás során az első pár liter (esetleg még kevesebb) valóban be is folyik, és az üzemanyagpisztoly eltávolításakor látható ”visszacsepegés” is ebben a kis tartályban köt ki. A tankolás lényegi időtartama alatt azonban nem folyik üzemanyag az autóba, kizárólag a számláló pörög, és a szintén előrekalibrált maximális értéknél egyszerűen megáll, ”tele” állapotot mímelve. A csekély, ténylegesen befolyatott benzinmennyiséget az autók a kipufogó-rendszeren, vagy egyéb úton egyszerűen kiürítik, így a következő ”szükséges” tankoláskor megint üresnek találtatik a tartály.
Persze felmerül a kérdés, hogy amennyiben valaki marmonkannákból önti tele a tankot, akkor hogyan lehetséges, hogy akár 40-50 litert is be tud tölteni. Nos, elképzelhető, hogy az autógyárak ténylegesen meghagyták a korábbi nagyméretű üzemanyagtartályt, de az elmélet itt is ugyanaz marad: az autó valójában nem az üzemanyag miatt tud működni, az előre beállított érték elérése után a vezérlő számítógép blokkolja az autót, s ezt a blokkolást csak a benzinkúton történő tankoláskor oldja fel egy videó rendszerekből, nyomkövető berendezésekből álló központi hálózat.
Persze megint felmerül a kérdés, hogy az ukrán barátainktól származó kétes eredetű és árú benzinnek a nyári konyha és a kerti budi között történő gépjárműbe töltése miért teszi lehetővé egy mezőszélen lerohadt Zsiguli újbóli beindítását? Nos, először is erről a technikáról csak hallottam, sosem tapasztaltam. Másodszor, erre egyértelműen az a magyarázatom, hogy a Trolibuszok jól ismert példájához hasonlóan (amelyek az áramszedőik meghibásodása, vagy felsővezeték-szakadás esetén odébb tudnak vánszorogni egy kisméretű benzinmotor vagy akkumulátor segítségével) az autók is képesek a ”régi” üzemmódban, a beléjük töltött üzemanyag felhasználásával működni, de erre csak akkor kerül sor, ha az imént említett kiterjedt nyomon követési és megfigyelési hálózat észleli, hogy a látszat fenntartása érdekében engedélyeznie kell az adott gépjármű ilyetén üzemeltetését.
Miért van mindez? Azt hiszem, a válasz igen egyértelmű. Az olajért folytatott küzdelem, a kitermelés, az értékesítés ma is a legnagyobb üzletek egyike, az üzemanyagként történő hasznosítás visszaszorulását elősegítő technológiai fejlesztéseket nem, vagy csak akkor támogathatták a nagyhatalmak, ha azoknak az olajpiacra nincsen kedvezőtlen hatásuk.
Nos, ez az első összeesküvés-elmélet, a honlapon, lehet hinni és nem hinni. De soha ne feledjétek: a baromság ésszerű érvekkel történő tagadása a legnagyobb baromság.
Csókol anyagáramlás koordinátorotok : Charlton Heston